מדיניות משלוחים
משלוחים
זמני האספקה הסטנדרטיים הם לרוב 7-15 ימי עסקים (ימי עסקים אינם כוללים ימי שישי, שבת וראשון), בהתאם ליעד ולשיטת המשלוח שנבחרה. עשויים לחול עיכובים שאינם בשליטתנו (מצב ביטחוני, עיכובי מכס, זמני עומס חריגים, עיכובים אצל חברות השילוח, חגים בינלאומיים וכדומה). בהתאם לכך, אנו מתחייבים לאספקת המשלוח תוך עד 33 ימי עסקים. עם זאת, הצוותים שלנו פועלים במרץ כדי שההזמנות יגיעו בזמן סביר וכמה שיותר מהר אל הלקוח.
אם נתקלתם בעיכוב משמעותי, ניתן לפנות אלינו לבירור נוסף.
שעות המשלוחים הן בין 8:00 ל-20:00, ולכן כדאי לבחור כתובת נוחה לקבלת המשלוח בשעות אלו. ההזמנה תעבור לנקודת איסוף הקרובה לבית הלקוח, והוא יידרש לאסוף אותה בעצמו.
במידה ואספקת המוצר תתעכב על ידי "חברת המשלוחים" מסיבות שאינן קשורות בנו, בית העסק מסיר כל אחריות להגעת המוצר. הלקוח לא יוכל להעלות טענה, דרישה או תביעה בגין האיחור באספקת המוצר בעקבות עיכוב מצד חברת המשלוחים.
נא לשים לב: אם כתובת מגוריכם נמצאת באזור מבודד או מרוחק, כמו מושבים וקיבוצים, זמני המשלוח עשויים להתארך בשל שיטת משלוח שונה. סבלנותכם מוערכת רבות.
לקוח אשר יזמין מוצר לאזור שאינו מאושר על ידי חברת המשלוחים יחויב במשלוח. במידה וההזמנה יצאה לכתובת שאינה תקינה או לכתובת שאינה קיימת, על הלקוח לוודא את כתובת המשלוח בעת ביצוע ההזמנה. טעות בכתובת היא באחריות הלקוח בלבד.
בית העסק ("ISAKO") אינו לוקח אחריות על עיכובים, איחורים או אובדן משלוחים על ידי דואר ישראל.
המוצרים מיובאים במיוחד לכל לקוח מבין המדינות הבאות: ארצות הברית, הולנד, טורקיה, ישראל וסין, בהתאם למלאי של אותו המוצר.
בין החודשים נובמבר לפברואר ייתכנו עיכובים בשל תקופת ההיערכות לשנה החדשה, אירועי בלאק פריידי וסייבר מאנדיי, וכן חגיגות השנה החדשה באסיה.